Connect with us

Actualitate

Seminar – workshop economic dedicat IMM-urilor din Roman

Publicat

pe

Comunicat de presă

Conferintele BTL Design organizeaza in data de 27 februarie 2020 un seminar – workshop economic dedicat IMM-urilor din Roman

Conferintele BTL Design impreuna cu partenerul principal CEC Bank organizeaza in data de 27 februarie 2020 la Roman, o noua editie a programul de evenimente „Solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor 2020”. Evenimentul va avea loc in sala de conferinte Blue Room, a hotelului Roman incepand cu ora 15.00.

IMM-urile din judetul Neamt si in special din municipiul Roman sunt invitate in mod gratuit in auditoriu si isi vor putea promova produsele si serviciile proprii fara niciun cost in cadrul spatiului pus la dispozitie de catre organizatori.

Evenimentul va avea doua mari sectiuni, prima, care isi propune sa aduca in fata intreprinzatorilor prezenti reprezentanti ai institutiilor centrale, autoritatilor locale si organizatiilor patronale in care sa dezbata solutii la problemele legate de infrastructura, legislatie locala si birocratie si cea de-a doua, in care se vor prezenta solutii de finantare si garantare.

Evenimentul se va termina cu un workshop unde vom aborda practic modalitatile prin care o companie isi poate promova produsele si serviciile prin intermediul internetului. Va fi o discutie aplicata care se va personaliza pe studiile de caz oferite de catre participanti.

In cadrul evenimentului sunt invitate institutii precum Primaria Municipiului Roman,  ADR NE, AJFP Neamt, ITM, AJOFM Neamt precum si parteneri privati: CEC Bank, Zappa Medical Services si FNGCIMM.

„Impreuna cu partenerii nostri am luat decizia ca in 2020 sa organizam evenimentele in alte orase decat cele de resedinta. Am ales locatii in care exista potential economic semnificativ, in care gasim efervescenta antreprenoriala si in care solutiile de finantare si de promovare sa fie de interes. Mediul online a eliminat granitele fizice, in acest moment o firma din Roman poate sa vanda la Bucuresti, Berlin, New York sau oriunde in alta parte in lume. Este o oportunitate pentru noi pe care trebuie sa o luam in calcul la intocmirea planului de dezvoltare a afacerii. ” a declarat Ion Radu, manager al programului de evenimente Conferintele BTL Design.

„Solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor” a  demarat in 2006 ca un program national de informare dedicat intreprinderilor mici si mijlocii iar de la inceput acest program de evenimente s-a definit ca cel mai amplu proiect privat  de informare dedicat sectorului IMM care  se deruleaza pe teritoriul Romaniei.

Participarea IMM-urilor la acest eveniment este libera si se face pe baza de invitatie sau prin inscrierea pe site www.conferintebtl.info sau email: btldesign@gmail.com.

____________________________________________

Despre Conferintele BTL Design

Conferintele BTL Design cuprind organizarea de programe de evenimente de tip road-show destinate mediului de afaceri pe teritoriul Romaniei. In portofoliul nostru se regasesc mai multe programe de evenimente derulate din 2005: Solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor, EUSol –Solutii europene pentru afaceri, Parteneriatul Public – Privat, instrument de lucru strategic pentru administratia publica locala, Modernizarea si Eficientizarea Administraţiei Publice Locale din Romania, Soluţii pentru administratiile locale in contextul crizei economice, Solutii pentru Dezvoltarea Durabila a Autoritatilor Publice Locale. Firme de renume din domeniul serviciilor financiare, telecom, IT&C, consultanta au ales sa-si promoveze solutiile in cadrul evenimentelor organizate de catre noi.

Misiunea noastra este sa diseminam informatie utila pentru antreprenori si intreprinzatori si sa realizam o interfata eficienta de comunicare intre furnizorii de solutii potentiali beneficiari ale acestora. Detalii pe www.conferintebtl.info

Continua sa citesti
Click pentru a comenta

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

FOTO-VIDEO Lansare de carte: Calinic Argeșeanul

Publicat

pe

De

Lansare de carte la Casa Culturii „Ion Creangă” din Târgu Neamț

În după-amiaza zilei de 21 septembrie 2023, locuitorii orașului Târgu Neamț au avut ocazia să se întâlnească cu Înaltpreasfințitul Părinte Arhiepiscop Calinic Argeșeanul, fiu al acestor meleaguri, născut în satul Cracăul Negru, aflat în apropiere.

Evenimentul s-a desfășurat în Casa Culturii ,,Ion Creangă” din acest oraș, în prezența unui public numeros format din preoții urbei, o parte din monahiile de la mănăstirea Văratec, elevi și oameni iubitori de cultură. Manifestarea a fost organizată de protopopiatul Târgu Neamț, fiind moderată de scriitorul nemțean Adrian Alui Gheorghe. Cu această ocazie, cei prezenți au aflat de cele două apariții editoriale amintite mai sus, pe care le-au primit în dar din partea autorilor.

În semn de respect și recunoștință, primăria orașului Târgu Neamț a oferit cu această ocazie Ierarhului Argeșean o distincție pentru contribuția determinantă, pe care acesta a avut-o la promovarea imaginii ținutului Neamț în cultura și spiritualitatea românească și europeană.

Calinic Argeșeanul (n. 6 iunie 1944, Crăcăoani, județul Neamț, România), (din botez Constantin Argatu), este un cleric ortodox și scriitor român, în prezent arhiepiscop al Arhiepiscopiei Argeșului și Muscelului. A publicat peste 70 de volume și, din anul 2006, este membru al Uniunii Scriitorilor din România. În 2012 a primit Premiul pentru proză memorialistică al revistei „Argeș” și, din 2013 este senior editor al revistei. În 2021 a primit Premiul de Excelență al revistei „Regal Literar”, „pentru creațiile literare și pentru cercetările academice publicate, acestea făcând parte din tezaurul culturii române și al Bisericii Ortodoxe, cât și pentru promovarea valorilor autentice creștine, culturale și morale”.

Foto: Cristian Gheorghe

Continua sa citesti

Actualitate

Comunicat de presă ApaServ Neamț

Publicat

pe

De

Semnarea Contractului de Finanțare pentru Proiectul Cod SMIS 2014+ 157107 ”Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Neamt în perioada 2014 -2020”

Compania Judeţeană APA SERV S.A. – operator regional pentru serviciile de alimentare cu apă şi de canalizare, în calitate de Beneficiar si Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Infrastructură Mare, au semnat în data de 15.09.2023 Contractul de Finanţare nr. 2310,Cod SMIS 2014+ 157107 având ca obiect acordarea finanţării nerambursabile de către AM POIM, pentru implementarea ”Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Neamt în perioada 2014 -2020”

Prima etapa a proiectului este finanţată în cadrul POIM 2014-2020, Axa prioritară 3- Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor, Obiectivul Specific 3.2.- Creşterea nivelului de colectare şi epurare a apelor uzate urbane, precum şi a gradului de asigurare a alimentării cu apă potabilă a populaţiei, urmând ca etapa a doua a acestuia să fie finanţată din Programul Dezvoltare Durabilă 2021-2027.

Perioada de implementare a contractului de finantare POIM este de 3 de luni, respectiv între 07 Octombrie 2023 şi 31 Decembrie 2023 şi are o valoare totală de 92.831.459,16 lei, din care 62.518.036,88 lei finanţare nerambursabilă.

Obiectivul acestui Proiect major de investiţii este creşterea nivelului de colectare şi epurare a apelor uzate urbane, precum şi a gradului de asigurare a alimentării cu apă potabilă a populaţiei din aria de operare a APA SERV SA din Judeţul Neamt.

În cadrul acestui Contract de Finanţare se vor realiza lucrări de infrastructură de alimentare cu apă potabilă, colectare şi epurare a apelor uzate în 42 Unități Administrativ Teritoriale din judeţul Neamt: municipiile Piatra Neamt şi Roman; oraşele Targu Neamt, Roznov si Bicaz; comunele Agapia, Alexandru cel Bun, Bira, Bodesti, Brusturi, Bargauani, Baltatesti, Costisa, Dobreni, Dochia, Dragomiresti, Dumbrava Rosie, Girov, Grumazesti, Garcina, Horia, Margineni, Piatra Soimului, Pipirig, Podoleni, Pangarati, Pastraveni, Rediu, Romani, Ruginoasa, Raucesti, Razboieni, Sabaoani, Savinesti, Tarcau, Tasca, Tibucani, Tupilati, Tamaseni, Urecheni, Stefan cel Mare si Zanesti.

La sfarsitul proiectului POIM,

 locuitorii din aria de operare a APA SERV SA din judeţul Neamt vor beneficia de servicii mai bune de alimentare cu apă potabilă si de o mai buna colectare/tratare a apelor uzate.

Contractul finanţat din POIM include urmatoarele tipuri de investitii: extinderi fronturi de captare; extinderi conducte de aductiune; statii de clorinare; extinderi retele de alimentare cu apa; statii de pompare apa potabila; rezervoare, extinderi retele de canalizare; statii de pompare apa uzata; conducte de refulare; tratare namol.

Precizam ca valoarea totală a proiectului (etapa I+etapa II) este de 1.826.719.252,11 lei, iar perioada de implementare este de 36 de luni, respectiv între data de 07 Octombrie 2023 şi data de 31 Decembrie 2026.

Pentru etapa a doua a proiectului, care va fi finanţată din Programul Dezvoltare Durabilă 2021-2027, se vor realiza următoarele investiţii: reţele noi de distribuţie apă potabilă, aducţiuni noi şi reabilitate, reţele noi de canalizare, rezervoare înmagazinare, staţii tratare apă, staţii epurare ape uzate care deservesc aglomerări sub 10.000 l.e. şi peste

10.000 l.e.

Proiect cofinanţat din Fondul de Coeziune prin POIM 2014-2020 Compania Judeţeană APA SERV S.A. Neamţ

Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghiescu, nr.20, 610125

Tel 0233233340, Fax 0233218937, E-mail office@apaserv.eu Persoană de contact Miruna-Ioana Grecu, Ofiţer Publicitate

Continua sa citesti

Actualitate

Comunicat de presă privind întâlnirea de lucru între reprezentanții Serviciului de Probațiune Neamț și ai localităților aflate în circumscripția Judecătoriei Târgu-Neamț

Publicat

pe

De

Astăzi, 20.09.2023, în cadrul Consiliului Local Tg.-Neamț, a avut loc o întâlnire de lucru între reprezentanții Serviciului de Probațiune Neamț și ai localităților aflate în circumscripția Judecătoriei Târgu-Neamț, în vederea dezbaterii standardelor pentru implementarea corespunzătoare a obligației de muncă neremunerată în folosul comunității, impusă de instanță, în sarcina persoanelor aflate în evidența Serviciului de Probațiune Neamț. La eveniment au participat angajați din 18 primării, iar Serviciului de Probațiune Neamț a fost reprezentat de Stoian Anițoaiei Denisa, Claudia Daniela și Raluca Radu, consilier de probațiune.

Serviciul de Probațiune colaborează cu primăriile din județul Neamț în vederea punerii în executare a sentințelor penale care prevăd această obligație a persoanelor care au comis infracțiuni, iar acest obiectiv este reglementat prin legislația în vigoare. Punerea în practică a prevederilor legale depinde de buna comunicare dintre serviciul de probațiune, ca instituție căreia îi este încredințată prin sentință penală supravegherea, controlul persoanei sancționate, pe de o parte, și instituțiile din comunitate, pe de altă parte. Pentru optimizarea colaborării, Consiliul Local Tg.-Neamț a fost gazda dezbaterilor. În acest context s-au analizat atât punctele tari, cât și ariile de îmbunătățire ale aplicării standardelor de lucru, deoarece instituțiile din comunitate care participă la executarea pedepselor şi a măsurilor neprivative de libertate trebuie să îşi îndeplinească atribuţiile în conformitate cu prevederile legale.

În prezent, în evidența Serviciului de Probațiune Neamț se află 1847 de persoane sancționate, dintre care 1336 nemțeni au impusă obligația menționată. Consilierii de probațiune au emis peste 250 de decizii de executare a activității neremunerate în cadrul primăriilor comunelor arondate Serviciului Public Comunitar de Evidența Persoanelor Târgu-Neamț. Aceste persoane aflate în supravegherea serviciului de probațiune beneficiază, fără a trece prin experiența privării de libertate, de avantajul de a-şi îndeplini în continuare rolul lor familial, profesional și economic în societate, creându-se, astfel, premisele reintegrării sociale.

Cadrul legal al activității este conferit de Codul Penal, Legea nr. 252/2013 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de probaţiune, de Lega nr. 253/2013 privind executarea pedepselor, a măsurilor educative și a altor măsuri neprivative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal și Hotărârea nr. 818/2018 privind aprobarea standardelor minime de lucru în probaţiune pentru instituţiile din comunitate.

Continua sa citesti

Popular